Leylaaknc benimkine aynı kolik bebekler 3 saatte bir ağlama krizine girermis susması zor olurmuş bizimkiler daha kolik değil ins olmazlarda benimde aynı doğduğu an baslarmi başladı memeyi bile ememiyor ikinmaktam çok fazla gazı 10dk bir hemen hemen gaz sancimiz oluyor karnını zeytin yağla ov ayakalrinin altında elinle sürterek işlem yao surtunmeyle ayakları ısınıyor iki çorap patik falan giydir bana bebek hemşiresi öyle dedi sıcak tutmaktan başka çarem yok dedi zeytin yağıyla ov dedi bide ayaklarını hareket ettir bisiklet sürer gibi yap karnına doğru otele çek hareketi yap faydası oluyor gaz damlası da kullanıyorm ben bizde 20gunluguz gaz mahvetti bizi