Benimdunyamm Bebeğim gece çok uyanıyor emziriyorum uykusuzluktan bayılacam ama o hiç bırakmak istemiyor emiyor 20 dk 30 dk cekiyirum yatırıyorum 10 dk sonra ağlıyor tekrar istiyor uykusuzluktan zor emziriyorum sizin bebeklerinizde böyle mi
Beh1108 Benimdunyamm emzik tutuyor mu bebeğiniz. Bebekler bazen sadece huzurlu ve güvende hissetmek için emmek istiyor bu durumda da emzik kurtarıcı oluyor. Ki aşırı sık emzirmek de iyi değil diye biliyorum bebekte reflü oluyormuş sanırım haliyle gaz sancısı ve kusma da oluyor bu durumda.
tarcinnn Benimdunyamm 2,5 aylık emziği 2-3 gündür keyfine tutuyor. Hala 2 saatte 1 bazen saatte bir emiyor 🥲
Beh1108 Benimdunyamm benim bebeğim de çok kusuyor :( bugün usg ve kan tahlili yaptılar yarın sonucuna bakacak doktorumuz. Bir de bebelac anne sütü kıvam arttırıcı diye bir şey verdi o bebeğin kusmasını engelliyormuş ama ben kullanmayı beceremedim
Beh1108 Benimdunyamm karnından baktı doktor mide kapakçığı mı borusu mu hatırlamıyorum orası dar oluyormuş bazen o yüzden de bebekler kusuyormuş şükür öyle bi sıkıntımız çıkmadı doktor da 5 aya kadar kusması normal dedi