Kızlar bebeğim 5.5 aylık olacak 4. Ay atağını atlattık derken bu çıktı gece uyanmaları normalde gece 2 kere uyanır emer uyurdu şuan size yemin ederim 7-8 kere kalkıyor ağlıyor bazen emip uyuyor bazen kucakta bazen son çare sallıyorum artık o kadar yoruldum ki anlatamam 6 gündür her gece böyle yapıyor anne sütü alsa da gece böyle yapıyor mama içse de yapıyor sizce nedeni ne olabilir gazı yok