Merhaba arkadaşlar 8 aylık bir oğlum var. Önceden memeye aşırı düşkün bir bebekti. 6 aylık olunca ek gıdaya başladık. Ek gıdayı daha çok sevdi. Yemek görünce çok seviniyor. Verdiğim çoğu şeyi de yiyor maşallah. Ama şöyle bir sıkıntı var artık meme emmek istemiyor iki çekip bırakıyor. Ek gıdayı abartmıyorum iki en fazla üç öğün veriyorum o da bir çay bardağını geçmeyecek şekilde. Bugüne kadar hiç biberon ve mama da vermedim ondan dolayı meme reddi ihtimali de yok. O az emince sütüm de azaldı gibi geliyor bana. Ne yapabilirim yetmediği için mi emmek istemiyor acaba mama mı alsam tecrübesi olan yardım eder mi çok üzülüyorum 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum ben😞