Eliiif1 Bebeğimi perişan etti bu sancılar ya. Cocuk emmek istiyor ememiyor ağlıyor, emerken bi anda bırakıyor kıvranıyor ağlıyor, uyutmuyor uyusa ağlayarak uyanıyor napicaz :(( denemediğimiz damla kalmadı masajda yapıyorum
Papatya2636 Eliiif1 kaç aylık 4,5 aylık 24 saat abartmıyorum sancı çekiyor😭hepimiz yıprandık uyumak istiyor uyuyamıyor ama her allahın günü böyle sizindemi böyle mama istiyor içemiyor sancıdan ne zaman düzelicek ya bülem yazsın