sihirbakani Bebeğim sürekli ağlıyor geceden beri mama verdim dün iki kere sütüm yetersiz olduğu için sarılık tehlikesi vardı.Gazı var büyük ihtimal ne yaptıysam susmadı acaba bir damla birşey kullanabilir mi ?
Zeynolii sihirbakani metsil kullandık hiç fayda etmedi bir aylık hala gazlı biogaia kullanıyoruz iyi gibi
sakinolpelincim sihirbakani bende sab simplex damla aldım çok memnunum baya rahatlattı. Hepsinin fiyatları aşağı yukarı aynı ama Biogaia dedikleri çok küçük 5 ml mi ne ama bu 30 ml bebeğin 40 ı çıktı hala aynı şişe daha da yarıya yakın.
Esraaa55 sihirbakani bebeklerın 15 günden önce gazı olmaz doymadıgı için aglıyor olabılır 15 günden sonra gaz sancısı baslıyo henuz cok küçük damla vermeyın
Zeynolii sihirbakani comformil olanı var gazlı bebekler için belki mama gaz yapıyordur 2 saatte bir besle çok sık beslenirse de çok gazı olur