1balAnnesi Bebeğim 3 aylık bu zamana kadar pedia kullandım şimdi ocean almayı düşünüyorum internetten araştırdığım kadarıyla üzerinde 4 yaş sonrası yazıyor ama burda çok kullanan görüyorum çeşitleri mi oluyor acaba siz hangisini kullanıyorsunuz üzerinde ne yazıyor tam olarak
Palestinianbride 1balAnnesi bebeğim 8 aylık doktorumuz bunu önerdi evet üzerinde o şekilde yazıyor ama doktorumuza güveniyorum
Mirac_21032019 1balAnnesi o sekilde yazmak zorundalarmis cnm onu bende sormustum guvenle kullanabilirsin d vitamini olsun kan olsun hepsini ocean kullaniyorum
Burcu35 1balAnnesi Tüm takviye edici gıdaların üzerine o şekilde yazmak zorunluymuş. Doğduğu zamandan beri kullanıyoruz. 400 UI olanı
Dildeniz 1balAnnesi çeşitleri var onun eczaneye gidin ayına göre verirler biz kullanıyorduk şuan ara verdik yaz diye doktor öyle dedi yine alıp başlıyacam nasipse
1balAnnesi Palestinianbride Mirac_21032019 Teşekkür ederim o zaman ben de alayım. Fiyatı ne kadar bu arada
Cerennnnn Benim bebeğimde 1 aylık ocean kullanmak istiyorum diğerlerinin çoğu kabızlık ve gaz yaptı çok fazla. Benim gibi küçük bebeğine kullanan var mı acaba?
dnzwsw Cerennnnn ben varım 15 günlükken kullanmaya başladık şükür bi sıkıntı yaşamadık doktorumuz önermişti
slmelifbkm 1balAnnesi hem d vitamini hem kan damlasi ocean bizim . bitkisel icerikli o tavsiye ederim