ayca- ben 9. Aya kadar bebeğin karnını ek gıdayla değilde mama veya anne sütüyle doyurulması gerektiğini ve 9. Aya kadar sadece tadım olarak gidilmesi gerektiğini biliyorum o yüzden çok sıkmayın bebeğiniz versin kararı olabilir değerleri normalse bazen bizim bile canımız bişey istemeyebiliyor. O yüzden zorlamayın kendi nasıl isterse öyle olsun. Çatalla ezerek verin parmak gıda da güzel ilerisi için benim kızım 16 aylık olacak eline veriyorum kendi yiyor o sırada bende birşeyler yiyip içebiliyorum. O sizin tedirginliğinizi hisseder o yüzden rahat olun ☺️