Betul-08 canım bizde de yapıyordu kaç aylık bilmiyorum ama biz 5 aylığız günde 1 kere kaka yapıyor genelde o da sabah 10-12 arası. Onun dışında prima premium care kullanıyoruz 3 numarasını. İç lastiklerini mutlaka söküyorum. İnanın daha rahat oluyor. İzi minimum seviyeye indirmiş oluyorum