Kızlar biraz açık olacak ama şöyle anlatayım, benim bebeğim beni emdiği zaman kakasını mukuslu ve pütürlü yapıyor. Süt alerjisi olabilir denildi ve diyete başladık, biraz diyeti tam yapamadım alerji doktoruna da gittik dün ve tam olarak ne yiyip yemeyeceğimi söyledi dünden beridir diyetteyim. Bugün bebeğim kaka yaptı yine mukuslu ve pütürlü yeşile dönük. Afedersiniz ondan 5-10 dk sonra karnıma ağrılar girmeye başladı ve anlamadığım bir şekilde kendimi tutamadım ve üstüme geldi. Ben fark ettim ki bende de aynı belirtiler var, mukuslu ve pütürlü ve aynı renk. Yani bu kadar detaylı anlatmak istemezdim ama kendimi iyi anlatıp acaba yaşayan var mı olabilir mi diye sormak istiyorum. Ben mi alerjiyim de bebeğime öyle geçiyor diye düşünmeden edemiyorum. Genelde çoğunlukla patates biber fasülye domates bulgur tüketiyorum bunun dışına çıkmamaya çalışıyorum genelde de çıkmıyorum çünkü bunlar bana yeterli geliyor. Kendim için alerji doktorundan randevu bulamadım yaşayan var mı sormak istedim yada olabilir mi bilgisi olan var mı