Ozlemyeni Dogum sonrasi iznim bitiyo. Analik izni kullanmak istiyorum ama izin 6sinda bitiyo 15ine kadar rapor almak istiyorum hangi gun vermeliyim? Bi de dogum sonrasi bir para aliyo muyuz devletten basvurmamiz gereken bi yer var mi
Onldk Doğum sonrası para yatıyor ama galiba milli eğitime falan bi şeyler götürmen gerekiyor sen almadın mı hala
cherrysu Ozlemyeni Ben başka bir belgeye ihtiyaç yok diye biliyorum. Okula belge verdim ben sadece milli eğitime gitmedim hiç. 300 TL yatmıştı bana mart ayında.
cherrysu Ozlemyeni Sgk yatırıyor bu parayı okula bağlı değil yani. Bebeğiniz ne kadarlık oldu? Ptt ‘den çekebiliyorsunuz kimliğinizle.
Onldk Canım hatırlamıyorum ama bana da geç yatmıştı PTT müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsin yatıp yatmadığını
Birkizannesi12 Ben de daha almadım o parayı ama okulla alakası yok. Eşim sağlık ocağına sormuştu. Bi numara verdiler orayı arayıp başvuru yapmıştık.