Gnc27 Kızlar bebeğim emmiyor:( mama verdim biberon reddi var .kaşıkla verdim onu da almadı.ne yapacağım ben .sütüm de çok azalmış .ek gıdada işimiz zor anlaşılan 😬😬 kriz geçiren benim 😬