Elifasya123 o sık diğer taraftan çıksın işini iki gündür yapabiliyorum. Çıkmıyor ama mümkün olduğu kadar basınçlı göndermeye çalışıyorum, bundan hiç ama hiç hoşlanmıyor!! Doktora gittiğimizde de serum fizyolojik sıkacaksın başka da bir şey yapma dedi. Burnunda hırıltısı var, iki gündür yapıyorum günde bir kere :) -belki de yetersiz farkındayım- hemen sonuç bekliyorum geçsin diye. Şu an neredeyse 3 aylık, biraz daha büyüsün ben de o spreyden alacağım..