Alparslan27 Bugün atağımız bitti şans dileyin artık herşey güllük gülüstanlık olsun lütfen bu atak beni çok yordu bitiyor değil mi ?
Ervaserra1 Alparslan27 yaa bizim çok fena buhün atak 10.gündeyiz gece uykukarında ağlıyo inliyo gündüz huysuz mızmız bagırıyor resmen geçiyormu biri desin lütfen doktora götürcem o derece başka şeyden şüpheleniyorum artık hastamı acaba diye
Alparslan27 Ervaserra1 gördüğüm kadarıyla 8. Ay herkeste böyle sürekli mızmız sürekli kucak istiyor uykular zaten yalan. Geçiyor mu bugün yarın görücez bakalım