mustafahacer canım evet gaz biz tam 3 ay 15 gün çektik bebeğim çığlık atarak ağlıyordu. Krize giriyordu morarıyordu Ayaklarını her zaman sıcak tut her alt değiştirmede bisiklet hareketi ve ı love you masajı yap. Kriz anlarımda ben hep suyun altına sokuyorum sakinliyordu bazen günde 4 kez banyo yapıyorduk yaşadığın şehir sıcak mı bilmiyorum ama üşütmemeye çalış, sen kendin gaz yapan hiç birşey yeme aynı şekilde sende ayaklarını ve kendini sıcak tut. Gazın tek ilacı zaman büyüyünce geçiyor bunlar bebeği rahatlatıyor o anlık. Bol bol ten teması yap bol sarıl öp kucağında taşı sürekli kucak istiyorlar o dönem ama emin ol hepsi geçiyor. Geçeceğini bil. Birde bana kimyon çayı iyi gelmişti sabah ve akşam yatmadan bir çay kaşığı kimyonu çay bardağına sıcak suya koyup 5 dk bekletip süzüp içiyordum tadı kötü ama bebeğimin gazına iyi gelmişti. Biraz daha rahat çıkarıyordu