anataraf1leoparbenim arkadaşım ev alıp taksit ödeyeceksek o aldığımız evin içinde oturuyor olacağız. Anlatmak istediğim o. Misal şu an biz ev kredisi ödüyoruz. Fakat aldığımız andan itibaren evin içinde oturuyoruz. Yani hem kredi hem ev kirası ödemiyoruz. TOKİ’de ki durum bu. Eğer tokide ki gibi iki ayrı ücret ödeyebilseydi insanlar (kira + aylık taksitler) Eminevim gibi yerlere de girebilirler. Orada mesela kurada çıkmazsa üç sene sonra ev teslim ediliyor. Ama üç sene boyunca hem kira hem ev taksiti ödeyecek baba yiğitler yok bu toplum da 😅 bakan azıcık dişlerini sıkacaklar, gerekirse karı koca çalışacaklar diyor. Toplumdan haberlerinin olmayışı bu cümlesinden belli zaten. Bırak asgari ücretle çalışanı neredeyse evine yirmi bin giren insanlar bile evine sadece kıyma alıyor 😅sıka sıka diş kalmadı millette
He ama bak şu olsaydı, ev teslim edilene kadar taksit ödemeseydi insanlar ayakta alkışlardım proje sahibini