Kızlar bebeğim 2 aylık. Yeterli sıvı alamadıgı için bezinde lekeler vardı. Sık emzirerek Toparladık derken akşam erken uyudu uzun süre yaklasık 6 saat hic uyanmadan uyudu daha sonra gece 2 kez kalktı emzirdim fakat sabah yine bezinde lekeler vardı. Sizce bu kadar uzun süre 2 aylık bebeğin uyuması onu sıvısız bırakır mı? Uyandırıp emzirmem gerekir miydi? Çok acil yardımcı olursanız çok sevinirim yaşayan var mı?