sinemmm58 Hayır sizi yanlış bilgilendirmişler ben de devlette taktırdım lohusalığım bittikten sonraki ay adet oldum bi sonraki ay da adetliyken gittim taktırdım yani 4. ayda taktılar. 3 de gitsem o zaman da takarlardı çünkü ilk sağlık ocağı hemşiremiz ben ilk doğum yaptığımda iyileşir iyileşmez git taktır demişti.