Minik_panda adetin 4 gününde falan gidiyorsunuz 5 dk bı işlem ama sonra 3 ay dikkat etmeniz lazım kanamalarının fazla olabiliyor bel ağrısı oluyor eşiniz hissedebiliyor bazı erkekler rahatsız oluyormuş ben 9 yıl korundum sipraille ilk 3 ay dikkatli stresli dönem oluyor ama korkulacak biseyi yok cikarindada ertesi ay hamile kalmıştım ama şimdi yeni doğum yaptım eşim siprail istemiyor ister istemez onu rahatsız ediyormuş bakalım nasıl korunacam☺️