kuzytoo bende tam tersi pastörizeden sütüm taş gibi oluyor maşallah. Diğer mandıradan aldıgım zerre olmuyor sıvı oluyor. Ben şoktan kırmızı kapaklı pastörize süt alıyorum yogurtluk süt oluyor. Dün yaptım hatta. Tencereye koydum havalandırarak kaynattım Bi 5 10 dk sonra hem elimi koydugumda ılık haldeyken hemde derece ile ölçtüm orada da 36 filan çıktı. Sonra mayaladım işte mayaya bir bucuk yemek kasıgı yogurt ve az tuz az seker koydum koyu kıvamdayken ekledim. Tencereden de kavanoz lara koydum. Onları da 50 derecede 6 7 dk ısıttıgım fırına koydum agzı açık üzeri süzgeç koydum o sekilde 7 saat kadar durdu. Şimdi baktım taş gibi olmuş ters cevirdiğimde dökülmğyor birde fırının içi de 50 derece filandı ateş ölçerle baktığımda