Biris Elektrikli göğüs pompası almak istiyorum ama tekli mi çiftli mi markası ne olmalı karar veremiyorum ve sesi de az olsun istiyorum.kullananlar yardımcı olabilir mi
Bebegimveben22 Biris çifte hiç gerek yok bence tekli alın, Manuel almayın tam boşaltıyor ve daha çok acıtıyor çok yoruyor, kiwi elektrikli tekli olandan kullanıyorum çok memnunum
Birgocmenkustuo Biris tavsiyem tekli almanız. Philips avent kullandım ve cok memnunum. Medela da iyiydi. Onu da tavsiye ederim
Zehra5050 Biris Ben mochi kullandım elekrtikli vs değil . Direk takiyosunuz vakum ile sağım yapıyor acı olmuyo
Birgocmenkustuo Biris beni ve çevremdekileri rahatsız etmedi. Gecenin köründe bile sağım yapiyodum bebegimin yanında, ve kimse de uyanmiyodu.
Birgocmenkustuo Biris pembeydi rengi. Alet de kucuk zaten cuzdan gibi. 25-30 cm lik bir çantası var. Herseyi icine sığıyor.