Benim bebeğim 3 ay 19 günlük nerdeyse sekiz gündür geceleri kıvranıyor huysuzlaniyor bacaklarını yukarı kaldırıp geri ijdiriyor birden bırakıyor ayaklarını kendine çekiyor ama gazını da çıkartıyor onda sikinti yok çok şükür,emziği verince geri dalıyor düşürünce geri uyuyor bu huyları yeni başladı benim de uykusuzluktsn gözlerim kıpkırmızı kan topladi neden oluyor bilmiyorum kimisi dolunay tutulması etkisi diyor kimisi atak diyor hangisi ben de bilmiyorum artık sizinki de bundan olabiliri yalniz değilsiniz yani