omuruzunayy 24 aylıkken bizde kelimelerle anlaşıyorduk. Sonra 27 aylık gibi cümle kurmaya başladı. “Anne kedi nerde? Baba mama yiyor. Emzik istiyorum. Ay nerde, gitti, bilmiyorum” gibi yüklemli özneli cümleler kuruyor şu an da. Yavaş yavaş oturtacak sanırım. Öğrendiği her yeni kelimeyi hemen cümle içinde kullanmıyor, bir süre sonra kullanıyor.
Bizim de ingilizce ilerlememiz çok iyi. İngilizce konuşuyorum, komutları yerine getiriyor, istediğim şeyi yapıyor veya gösteriyor. Ama mesela ingilizce cevap vermedi henüz hiç evet ve hayır dışında.
Ben bir sıkıntı görmüyorum gelişimsel anlamda. Yavaş yavaş olacak herşey. Her çocuğun gelişimi aynı değil sonuçta.