Aynı durumu ben de yaşıyorum. Çocuğum iki aylık şimdiye kadar bir kötülük yaşamadım. Anne sütü göğüste ekşimez dediler ama ben de bu konuda bir şey merak ediyorum. Bir ay sonra işe başlayacağım 9 dan 1 e kadar. Acaba o arada o kadar emzirmediğim zaman yine de sıkıntı olur mu?