Zehraaa4167 Merhaba kızlar bebeğim 7. Ayına girecek ve hep memede uyudu şimdi zararın neresinden dönersem kâr diyorum kendi kendine nasıl uyutuyorsun neler yaptınız biraz bileği biraz tecrübe rica ediciiiğiim