Bebeğim 10 aylık son 3 gündür ateşi var dişten dolayımı soğukmu almış anlamadım ve aşırı huysuz normalde gece yatan bebeğim max 2 kere uyanır bugünlerde yarım saatte bir uyanır 4 saatte bi ateş düşürücü veriyorum ama faydasız başka ne yapabilirim uykusuzluktan ölücem