iyi geceler kizlar bebegim yaklasik 12 gundur hasta sonradan oksuruk vs basladi antibiyotik kullanıyoruz simdi(6.gun) 2 gundur memede uyuyordu zaten ama ne gece nr gunduz besiginde de baska yerdd de yatmıyor uykusuzluktan bayilcam artık beynim durdu nolur bisi diyin