2 aylık bebeğim var doğduğundan beri kusuyor ama ne kusmak emdiği gibi bütün hepsini çıkarıyor doktor fazlasını kusuyor normal dedi ama kustuğu için bu defa da hemen acıkıyor tekrar emziriyorum sürekli bi döngü halindeyiz gündüzleri tam uyutuyorum midesi bulanıyor uyanıyor gündüz uykusu hiç yok hep uykusuzluk çekiyor haliyle. bu durumu yaşayan anneler tavsiyeleriniz nelerdir