Lavinyaa1 bebeğin ucgunlukmus o kadar sık sık mama verme midesi kiraz kadar herhangi bir sıkıntın yoksa emzirmekle alakali emdirmen daha iyi olur bnmde mama veriyorum ama emdirdikten sorma bir ölçek yapıyorum toksa içmiyor atıyorum acimiyorum yeterki anne sütü alsin doydugunu anlayayim yoksa hepimiz aynıyız pimpirikli🥰