Kumsalinannesi1209 Kizlar bebeğim daha 4 günlük alti temiz güzelce emzirdim ama sürekli ağlıyor tam daliyor geri uyaniyor neden olabilir gazi vardir diye uzun uzun masaj yaptim ama gazda çıkarmiyor sadece ağliyor
Mukaddertoklu Kumsalinannesi1209 Kendi yediklerinize dikkat etmelisiniz öncelikle, sizden bebeğe geçiyor bir çok şey emzirme ile. Öncelikle rezene veye kimyon çayını gün içinde tüketebilirsiniz. Omzunuza alıp hafifçe sırtına vurasak üstten gazın çıkmasını sağlayabilirsiniz.
Asilbebekkk Kumsalinannesi1209 sizin kokunuzu hissetmek istiyordur benim oğlumda öyleydi kucağıma alır göğsümde uyuturdum 🥰
Elifdurununannesi Kumsalinannesi1209 benim kizimda çok ağlak bir bebekti üzüntüden kahroluyordum denemediğim gaz damlası kalmadı merak etme 6 aylık olduktan sonra gazlarını kendileri çıkartıyor biraz idare etmek lazım annemler gelirdi dönüşümlü bakardık ben uyurdum biraz 2-3 saat falan dinlenir kalkardim öyle öyle şimdi 3 yaşında o hallerini bazen çok özlüyorum 😢🥰
tugceizgi Kumsalinannesi1209 daha minicik arada bir sizin kokunuzu duymaya ihtiyacı oluyor. Ben bazen göğsümde uyuturdum. Diğer ihtimaller biryeri ağrıyor olabilir. Ayağının altına hafifçe bebek yağıyla masaj yapabilirsiniz. Rahatlatır. Başka bir ihtimal uykusu olabilir. Bunu da ayağının altına masaj yaparak mayıştırabilirsiniz.
Kumsalinannesi1209 Mukaddertoklu bebeğe odaklanmaktan unutmusum burayi 😂 yediklerime çok dikkat ediyorum canim rezene cayini gunde 2 defa tuketiyorum😍🥰
Simaykck Elifdurununannesi Ben size ayrı bir soru soracağım ama benim kızım 1,5 yaşında şuanda hiç bir şekilde uyku düzenimiz oturmadı tam olarak ne zaman oturur
Eda0102 Yarım kundak yapın elleri hareket ettikçe kendini uyandırıyor olabilir ama ilk zamanlar uyku düzeni olmaması sizi istemesi sebepsiz ağlaması normal hayırlı olsun bu arada bebeğiniz 🌹
Elifdurununannesi Simaykck tam olarak 2 yaşından sonra uykusu duzene girdi ondan önce hep uykusunda dengesizlik vardı ne zaman ki 2 yaşına girdi kendide rahatladı bende rahatladım çok şükür 🥰
Zehra5050 Kumsalinannesi1209 O da dünyaya adapte olmaya çalışıyor ve güvende olmak ister bebeğinizle sık sık temasda olun sizi hissetsin , gazida vardır cikaramiyodur büyük ihtimalle
Rumeysaden Kumsalinannesi1209 canım sütünün geldiğine emin ol bende ilk zamanlsr doyuyor sanıyordum gayet iyi emiyordu ama sütüm az geliyormus boş emiyormus dikkat et e bebekten promalt al çok iyi süt yalıyor
Gezginkisisi Kumsalinannesi1209 çişli Bez sayısı nasıl ? İlk 2 hafta ağlamaların çoğunluğu açlıktandır. Emerken uyuyodur muhtemelen uyandırıp emzirmek gerekiyor. Çenesini uyararak sürekli uyanık tutmaya çalışıp sık sık emzirmelisiniz.