Elifkonuk kadın Doğum doktorum 3 aylık iğneyi tavsiye etmedi İlede iğne vurulmak istiyorsan bir aylık iğneyi tavsiye ederim demişti nedenin sorduğumda hormonların dengesini bozduğunu ileride tekrar bebek düşünürsen biraz uzun bir süreç olduğunu ve bazı bayanlarda tedavi gerektirebilirmiş ben Yasemin kullanıyorum