Nesrinmahir ya yazdıklarında 2 ay önceki kendimi gördüm Rabbim yardımcın olsun kuzum drların gaz çıkartmak için vereceği beyaz bi alçı gibi bişey var onu içme ben içtim doğumdan sonra 1 ay ishal gezdim kayısı suyu bol yürüyüş yap çıkartırsın Allah’ın izni ile bebeğinde de sarılık değerini sor istersen benimkisi de uyanmıyordu sarılık değeri yüksekmiş doğduktan 15 gün sonra da hastaneye git gel yaptık değerine bakmak için ayaklarını gıdıkla ayak parmaklarını sık burnunu biraz sık uyandır saat başı emzir bana 2-3 saatte bir dediler şimdi olsam saat başı emziririm canım Allah analı babalı büyütsün ♥️🌸