Esrasmtemr Kızlar bebeğim 2 aylık aşı vurunurken felan ağlıyor ama normalde sesi çıkmıyor ağlarken bi sıkıntı mı var acaba ?
Aynur13 Esrasmtemr bende şimdi diyorum ki keşke ilk zamanlar gibi olsa asla susmayan bir yaş bebesi var hayatımda 😂
NeseA Esrasmtemr canım neden bağıra bağıra ağlasın töbe bismillah:) 2 aylık bebiş karnı toksa gazi yoksa çığlık çığlığa ağlamaz zaten.. bizde 2 aylıkken öyleydik. Şimdi dördüncü ayına girdik o kadar bağıra bağıra ağlıyor inan sesi kısılmış birazda hasta
Esrasmtemr İnsan korkuyor işte ilk anneliğim benimde.. ne bileyim ağlar ya bebekler işte bizimki sesli sesli ağlamıyor endişe ettim bende 🥹
NeseA Esrasmtemr bana cevap veriyorsan yanit kısmından yazar mısın canım çünkü ben cevabını rastgele görüyorum daha iyi yardımcı olmam için:) yok can normal ağlamasın yavrum canı sağolsun inşallah 😘🤲🏻
Adenkom Merhaba bebeğinizin ağlaması normale döndü mü döndüyse ne zaman? aynı şeyi bende dert ediyorum lütfen cevap verin :(