Yeniden20 bebeğim 19 aylık. Geçen aya oranladığımda bir iki kelime daha öğrendi. Ben tv açıyorum. Tablet açıyorum. Ortama giriyor. Babasıyla babaannesiyle anneannesiyle görüntülü konuşuyor. Evde ikimiz varken çok birşey öğrenemiyor. Bu ay biraz anneme biraz kvalideme kalmaya çıktım. 10 kelimesi varsa 20 kelimesi oldu daha da arttı. Çocukla ilgilenecek başka kimse yok mu canım? Bizden sıkılıyorlar başka biri ilgilensin istiyorlar. Benim kızım dede dede diye başlıyor güne çok seviyor dedesini, babam da sağolsun seviyor ilgileniyor. İşaret ediyor babam da isimlerini söylüyor o koyun , o tavuk vs. Bu ay çiş, Aslan, anne, düt, adda, gitti, attı .. demeye başladı. Daha öğrendiği kelime var da aklıma bunlar geldi. Senin dışında başka biri daha ilgilensin kesinlikle