Miniminnak22 Senembat Karta para yatırıp almak istiyorum. Bi aksilik çıkarsa söylerim inşallah. Ayırırsaniz sevinirim
Miniminnak22 Senembat alışverişi nasıl yapicaz nerde oturuyosunuz. Malum satış uygulamalarıni kullanıyo musunuz? Bide son olarak kıyafetlerin kollarında v.s leke ve yıpranma yok değil mi? Gördüğüm kısımları temiz duruyo. Görünmeyen kısımları için soruyorum