cileklisakiz benim 5 yıldır bel fıtığım var 2 tane,Mayıs sonu spinalle sezaryen oldum, açıkçası gebeyken de çok bel ağrısı çektiğim için şimdiki ağrılarımın suçunu spinale atamam, onu suçlamam icin önce aldığım kiloları vermem lazım. Ağrılarım dışında ekstra bi sorun yaşamadım.