Minikyavrumbenim biz 3 ay 2 gunluguz.zeka kartlarini gosteriyorum anlatiyorum.her gun duzenli kitap okuyorum.cocuk sarkilari soyluyorum bol bol konusuyorum.hatta bakkal amca favori sarkimiz😂doktorumuza dun aylik kontrole gittigimizde bi posete su koy icine pul sim kucuk oyuncak yaprak gibi seyler koy yuz ustu yatir incelesin oynasin onunla dedi.sicak soguk sert yumusak seylere degdirmemi soyledi bide☺️uyku duzenimize gelirsek benim kizim gece en son uykusuna 1 gibi yatiyor sbaah 9 da uyaniyor emip tekrar uyuyor.gece uyumadan once mama veriyorum o yuzden sanirim uzun uyuyor☺️