Tugce1338 busraelif19 benimkini bir hafta kontrolümde doktorum kendi kaldırdı biraz kızarıklık vardı ama zamanla geçti doktorum normal demişti canım
CansuUHUD Taburcu olurken kaldırdılar Bi daha da koymadım bez falan doğumun ertesi günü de duş al dedi doktorum korka korka yaptım ama çok iyi gelmişti. Sadece ıslak kalmasın diye temiz Bi tülbent koydum duştan sonra o kadar 😊
Ser-123 busraelif19 canım ben 1 gün sonra kaldırdım bantı banyo yaptım hatta o şişlik bende de oldu zmanla geçti senin vucudun eski halini aldıkça düzeliyr korkma benim öyleydi yani
Gozz busraelif19 Ben 2-3 gün tuttum çıkardım bandı 😂 doktorum gerek yok dedi.Ama düzelir dikişleriniz merak etmeyin.Sonuçta kaç kat dikiş var normal o kadar olması. Herkesin teni bir olmadığı için herkes aynı durumu yaşamayabilir.
CansuUHUD busraelif19 benimde Bi çok Bi az Bi bitti gibi falan oldu tekrr geldi normal diye biliyorum