Kızım 9 aylık sabah 12 gibi yatakta otururkn düştü biraz ağladı ama başka bi şey olmadı akşam 7 gibi uyandıktan sonra kustu boğazında balgam var sandım öyle gibiydi gece uyuduktan sonra tekrar kustu hastaneye geldik tomografi çekildi bekliyoruz daha önce başına gelen var mı çok korkuyorum. Kusmadan bi şey olur mu