Bebeğim 9. ayına kadar hiç yemek seçmeyen, her şeyi yiyen bir bebekti. Blw ile besleniyor. Doyduğu zaman ısrar etmeden kaldırıyorum sofradan. Yemesi için çaba sarf etmiyorum. 6. ayda tüm sebzeleri üç gün kuralıyla tattı ve tariflere geçtik. 7. ayından beri tavuk, köfte yiyor. 9 aylık olana kadar neredeyse her şeyi yiyordu. Ama şimdi… Kahvaltıda pankek ve yumurtalı ekmek dışında bir şey yemiyor. Akşam da tavuk, köfte ve sebzeli makarna. Yeni bir tarif yaptığımda tadına bakmak istemiyor. Her gün başka başka şeyler yapıyorum çöpe gidiyor. Domates, zeytin yemiyor.. bu zamana kadar bir oturuşta neredeyse bir avokado bitiren çocuk şimdi ağzına sürmüyor. Hani sadece bir yiyeceğe karşı böyle bir tavır alsa neyse. Her yeni şey onun için tehdit gibi. Acaba bir yerde yanlış mı yaptım? Çok üzülüyorum…