Merhaba sevgili anneler. Bir konuda ne yapacağımı bilemediğim için yazıyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var. Gerçi bunu düşünmek için henüz erken ama yine de endişelerimi gidermek istiyorum. Bebeğim 3 aylık oldu çok şükür. Daha hamileyken odasını aldık eşimle. Satıcı bizi gaza getirdi. Normal beşikli bir oda alacağımıza gittik montesori yatak olan bir oda aldık. Aslında montesori yataklar genelde yerdendir ve güvenlidir ama biz gittik yüksek olanı aldık. Daha doğrusu cezbetti açıkçası. Yanında çekmecesi var. Ekstra bir döşek aldık. Çekip yanında yatabiliriz, misafir filan geldiğinde çekmeceyi açıp biri yatabilir diye düşündük. Evimde yatacak yerim yok. Ara ara babası ve ben yanında uyuruz diye düşündük birde ama yeni yeni pişmanlığını yaşıyorum. Beni şu düşünce aldı. 6 aya kadar zaten nasip olursa anne yanı beşiğinde yatacak ama ben şahsen sonrasında odasını ayırmayı ve uyku eğitimi vermeyi düşünüyordum. Bir düzeni olsun, odasına alışsın, kendi kendine uyumayı öğrensin diye ama yatak yüksek. Dönmeye başladığında, hareketlendiğinde, yürümeye başladığında çok tehlikeli bebeğim için. Bu bir gerçek. Fakat düşecek korkusu ile de ne zamana kadar yanımda yatırıcam ki? Bu montesori yatağını hiç güvenilir bulmuyorum malesef. Ne yapacağımı da bilmiyorum. Endişe içindeyim. Düşmemesi için odasına alınca yanında bir ben bir babası yatarız diye planladık ama böyle olunca odasına nasıl alışacak? Bu sefer yanında biri olmadan ne yatacak ne yatağına alışacak. Hep yanında biri varken uyumak isteyecek diye korkuyorum. Odası küçük. Ancak bu odayı sığdırdık. Yoksa beşik almayı bile düşündüm. En çok korktuğum şey bebeğimin beşiğinden düşmesi çinkü. Allah korusun. Panik atak var bende. Hiç istemiyorum buna bile bile izin verip seyirci kalmayı😔 çıkmaza girdim ne yapıcam ben🤦♀️