Eloo005 yemi sürümlerde 40-80 arası dolum yapın diyorlar. Ben 30-40 gördüğümde takıyorum 80 olunca çıkarıyorum. Düğük pil modunda kullanıyorum uzun gitsin diye. Ama düşük mod da zarar veriyormuş galiba biri öyle demişti ne kadar doğrudur bilmem.
11promax kullanıyorum tam iki yıl oldu %85 pil sağlığım. Bence şayet iyi gelmiş. Eski iPhone’larımda bu kadar sürede 65leri görüyordu.