_bahar_ _gulll annisim yapiyo sağolsun ata tohumu ilaçsız kendi bahçemizin mamüllerini koyuyo dışardan olan tarhana güvenmiyorum
Kplnnn Aldım tadına da baktım güzeldi ama benim oğlan pek sevmedi tarhanayı o yüzden fazla yapmıyorum🤣
Elin34 _gulll hiç kullanmadım bilmiyorum. Ama. Bana pek güvenilir gelmiyo. Yakınlarınız varsa yapan ondan alın bence. Ben kendim yapıyorum hatta bu akşam mayalanması için hazırladım 😊
BarlasMomm _gulll alma tadı güzel değil. Oglumda bende hic sevmedik. Aşçıannenin ve rayaorganik tarhanasini oneririm
Kubrasolmmaz _gulll aldım beğenmedim açıkçası bebekler için fazla ekşi o yüzden sağ olsun kayınvalidem yaptı oğluma bir güzel normalde gittiğim tatil köylerinden alırdım ama hiç hijyenik olmuyor sürekli üstlerinde sinek. Dolaşıyor miğdem almadığı için