aysegul_13 Kızlar kızım 3 aylik gaz çıkarırken şu 3 4 gündür kaka da çıkarıyor ishal mi oldu acaba desem şu gibi ishal dehil acaba nedej olduğundan fazla gaz çıkarması. Ve bu sürede her gün kaka yaoiyor muhakkak karnı doyduktan sonra yada önce
66arasim aysegul_13 3.5 aylığız benim bebiste öyle aynı anlattığın gibi endişe edicek bir durum yok bence gaz fazla basınç yaptığı için haliyle kakası da varsa çıkarması normal
aysegul_13 Yasmnnnn ywni birde dolgundan gazla gaz yapmaya başladı öyle değildi acaba diyorum bağırsak mi gelişiyor doktora götürmek istemiyorum bir yandan da panik olmakte olmak istemiyorum
Arastos2022 Çok normal Benim oğlum hep öyle yapıyordu gazı var henüz bağırsakları olgunlaşmadı bu sebeple öyle yapması normal karnında probiyotik kullanabilirsin sancısı için
aysegul_13 Arastos2022 sizin de mi başınıza geldi gaz ciksriyor gün içerisinde diğer günlere göre fazla yani ve her gazda az da olsa çiş cikarirmis
Agaclargibi Benim bebeğim ağızdan çıkardığı gaz dışında alttan yaptığı tüm gazlarda kaka yapıyor ben bir problem olduğunu sanmıyorum ama bizimki tam yapıyor yani az az gelme vs değil
aysegul_13 Agaclargibi yaa biz de normalde üstten gaz çıkarırsa tamamdı şimdi alttan da gaz çıkarıyor 3 4 gündür fazla biraz ve her gazda bilemediği için de galiba kaka gelirmis tedirgin oldum bende acaba doktora götürsem mi diyorum da korkuyorum şimdi damar yolu yolu bu diye.. çünkü kızım 10 gün hastanede yattı doğumdan sonra 😔