RedFlower_ Ben şuan da kışlık yapıyorum yeşil fasulye konserve yapacam şuanda ocakta pişiyor ama ben çok kötüyum dayanamıyorm sırtım basım kapatsam altını yarın devam. Etsem bişey olur mu ya
Ahlasbebekveannesi RedFlower_ ben kışlık fasülyeyi hic pişirmeden temizleyip doğrayıp buz dolabi posetlerine güzelce koyup çiğ hali ile atıyorum yazdan kalma gibi mis gibi oluyor. Pişirip konservelemek bana cok uğraştırıcı geliyor