oğlum 14 aylık ilk dişlerini çok geç çıkardı şuanda da 4 dişi birden geliyor çok ağrılı ve zor çıkarıyor 2 gündür uyku uyumuyoruz calgel jel kullanıyorum ama işe yaradığını düşünmüyorum. Rahatlatacak tavsiyelere ihtiyacım var. Ne yapabilirim nasıl rahat atlatırız çok yoruldum 🥹