Sefeff zeyzey14 yani çocuk bu 22 aydır bağlandığı şeyi birakdirirken tabiki ağlayacak. Sizin başka çözümünüz yokki. eşiniz gitsin başka da yatsın. deetek olmuyor bari köstek olmasin.