Anneler bugün aldım sonunda robotumu. Haritalandırma yapacağım ama ilk başta evdeki ortalıktaki her şeyi kaldırmak mı gerekli ? Yani iyi harita çıkarması için mesela masanın sandalyelerini falan kaldırmak gerekli mi ? Öyle olursa da sonrada sandalyeye çarpıp kendini vurmaz mı ? Siz nasıl yaptınız haritalandırma yaparken nelere dikkat ettiniz ?