sihirbakani huzursuz degilse ve yeterince bez islatiyorsa doyuyordur mutlaka. Bazi bebekler ilk zamanlar cok sık emer, kimisi cabuk hazmeder kimisi az ama sık sık emer. Benim bebegimde öyleydi, istedigindede hep emzirdim. 1 bucuk aylik flndi kendiliginden düzeldi