Nesizade Benim kızım da 26 aylık. 1 ay oldu bizim başladığımız. İlk zaman gece bez takmadım bir iki çişe kaldırmayı denedim ama çok ağladı. Sonra gece bez takmaya başladım ama yine kaldırdım çişine. En son uyumadan önce anlattım şimdi uyuyacağız ama anne seni gece çişini yapman için uyandıracak, çişimizi yapıp hemen uyumaya geri gideceğiz ağlama sakın tamam mı? Diye. O oldu daha ağlamaz kaldırdığımda iki akşamdır hiç bez de takmıyorum. Dün akşam yapmadı maşallah bakalım bu akşam ne bekliyor bizi🤷🏼♀️